lätt att tappa motivationen

2014-02-25 • 20:36:00 / life of matilda
yes så är det, för två veckor sen blev jag sjuk, va sjuk i ca 2 veckor och det va nog de tråkigaste jag vart med om typ.. nädå men inte speciellt kul att skriva varje dag att "ja idag tillbringar jag dagen i sängen precis som igår, förrgår och alla dagar den senaste veckan." så istället fick även bloggen vila. tillbaka till skolan denna veckan så är det såklart 100 saker i skolan. tex 3 prov imorgon, ett prov och ett muntligt tal idag så som ni förstår är det stress.. men imorgon är det värsta över så det ska bli skönt, taggar helgen då det är ghs. tagga tagga tagga!!
nä  nu blir det plugg, tänkte bara visa att jag lever!

mina goingar! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Klara!:)

Äntligen!

2014-02-25 ♥ 20:54:55
Postat av: Lollan

Sötaaaaa :*

2014-02-25 ♥ 21:03:28
URL: http://louisehermansson.blogg.se
Postat av: indra

va händer med alla videos du lovar……..

2014-02-27 ♥ 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram