20 frågor och svar!

2013-12-11 • 12:51:10 / life of matilda
1. Vad heter du? Matilda Emmy Höjer
2. Hur gammal är du? 16 år
3. Vart bor du? Kungälv, utanför Göteborg
4. Hårfärg? brunt 
5. Ögonfärg? Blå/grå/grön haha
6. Syskon? 1 lillasyster som heter Hanna
7. Singel eller upptagen? Upptagen och galet kär.
8. Vad har du för mobil? Iphone 4..
9. Favoritland? Alla länder med minst 30 + grader!
10. Favoritfärg? rosa, men på kläder är det mest svart & vitt
11. Film? the fast and the furious fimerna
12. Bok? förr eller senare exploderar jag.
13. Vad gillar du mest med dig själv? hm. att jag är snäll och tror att jag är lätt att prata med.
14. Vad gillar du minst med dig själv? mina fräknar
15. Har du några tatueringar? nope
16. Piercingar? Ja, 5 st i öronen
17. Har du någon förebild? Mamma och pappa
18. Vad är det värsta du vet? spindlar, idioter & köttfärslimpa
19. Vad är det bästa du vet? Min pojkvän, mina vänner och familj! Sen finns det ju såklart massa saker, som jasmine och sol & bad. sommarn och massa andra saker!
20. Vem är din favorit kändis? jag vet faktiskit inte, zlatan kanske!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram